Γιατί είμαι υποψήφια:

Είμαι υποψήφια βουλευτής γιατί πιστεύω ότι μπορούμε να πάμε την Ελλάδα μπροστά, ότι μπορούμε να χτίσουμε για μας και τα παιδιά μας μια πιο ανθρώπινη κοινωνία, μια κοινωνία αξιών.

Είμαι υποψήφια βουλευτής για να υπηρετήσω το δημόσιο συμφέρον με στόχο και οδηγό τις βασικές αξίες της ζωής μου αλλά και του κινήματος: την ισονομία, την αξιοκρατία,την αλληλεγγύη και την κοινωνική δικαιοσύνη. Για να μπεί ένα οριστικό τέλος σε ένα πελατειακό κράτος που δε σε σέβεται, αλλά σε προσβάλει καθημερινά, σε εξουθενώνει και σε αδικεί.

Είμαι υποψήφια βουλευτής για σένα και μαζί σου δίνω αυτή τη μάχη με όλη μου τη ψυχή και ελπίζω στο καλό αποτέλεσμα.

Μαζί μπορούμε και μαζί θα πετύχουμε.

Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2009

Απόσπασμα από την ομιλία του Γ.Παπανδρέου στη ΔΕΘ

Παραθέτω παρακάτω ένα απόσπασμα από την ομιλία του Γ.Παπανδρέου στη Δ.Ε.Θ., το οποίο είναι κατά τη γνώμη μου ιδιαίτερα ειλικρινές και αντιπροσωπευτικό για την κατάσταση που βιώνουμε καθημερινά στην Ελλάδα:


ΤΡΕΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ

1. Αλήθεια πρώτη: η παρακμή που βιώνουμε σήμερα δεν θα περάσει απλά, όταν ξεπεραστεί η διεθνής κρίση. Μακάρι να ήταν έτσι. Διότι η δική μας παρακμή δεν αφορά μόνο την οικονομική κρίση. Υπάρχει πολιτική κρίση, κρίση θεσμών, κρίση αξιών.

2. Αλήθεια δεύτερη: η οικονομία μας έχει καθηλωθεί. Ό,τι κι αν κάνουμε για να την ανακινήσουμε άμεσα, και θα κάνουμε, δεν θα οδηγήσει πουθενά, αν δεν συνοδεύσουμε τα άμεσα μέτρα με ριζικές αλλαγές στο πρότυπο ανάπτυξης.

3. Αλήθεια τρίτη: φτάσαμε εδώ, διότι δημιουργήσαμε ένα πελατειακό συγκεντρωτικό κράτος που πνίγει κάθε πρωτοβουλία, δεν στηρίξαμε την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας μας, αφήσαμε την αγορά ανεξέλεγκτη και παραδώσαμε το κράτος στην διαφθορά, να σέρνεται από κάθε παράγοντα με ισχύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου